Redactie brand 0 reactie(s) za 05 maart 2022, 6:08

Brand in keuken van woning in Wageningen, bewoner naar ziekenhuis

WAGENINGEN – In de nacht van vrijdag op zaterdag 5 maart, om 3.20 uur kreeg de brandweer de melding van een keukenbrand aan de Geertjesweg in Wageningen. Volgens de bewoners van het voormalige C1000 pand was er brand ontstaan in de keuken.

De bewoners konden zelf het pand verlaten. Van de keuken is niets meer over, deze brandde in zijn geheel uit. Eén van de bewoners is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht.

De oorzaak bleek een frituurpan te zijn. Salvage komt ter plaatse om de bewoners te ontzorgen.

Deel dit artikel

Video

Locatie

Reacties

Reageren is uitgeschakeld.

Ook interessant

Weersverwachting Wageningen

Volg ons

Volg ons