Redactie brand 0 reactie(s) zo 28 november 2021, 20:42

Kortsluiting in kookplaat veroorzaakt brand in woning Bennekom

BENNEKOM – Zondagavond 28 november tegen 20.05 uur was brand ontstaan in een kookplaat van een woning aan de Van Hoffenlaan in Bennekom.

Een elektrische kookplaat heeft vlam gevat. Dit gebeurde door kortsluiting in de kookplaat. De brandweer was snel aanwezig en heeft de kookplaat gedemonteerd zodat de brand geblust kon worden. Niemand raakte gewond bij de brand.

Foto’s : AS Media

20211128204129.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren is uitgeschakeld.

Ook interessant

Weersverwachting Wageningen

Volg ons

Volg ons