Redactie — 1120 reactie(s) — vr 19 november 2021, 19:49

Sporthal in Wageningen ontruimd na brand in keuken

WAGENINGEN – Vrijdagavond 19 november tegen 19.25 uur was brand ontstaan in een sporthal aan de Bornsesteeg in Wageningen.

In de keuken van de sporthal was brand ontstaan in een magnetron. Uit voorzorg werd de hele sporthal ontruimd door de BHV. De brandweer had de brand snel onder controle en kon grote schade voorkomen.

Over de oorzaak van de brand is nog niks bekend. Niemand raakte gewond bij de brand.

Foto’s : AS Media

20211119194827.jpg 20211119194828.jpg 20211119194829.jpg 20211119194830.jpg 20211119194831.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren is uitgeschakeld.

Ook interessant

Weersverwachting Wageningen

Volg ons

Volg ons